Naam:
Foto’s:
948
Video’s:

Over mij

Hi! Ik ben Nicole, 25 jaar, in 2015 afgestudeerd en nu na ruime tijd sparen mijn droomreis aan het maken in Australië! Cheers!

Over mijn reis

Ik noem dit mijn droomreis, omdat ik al jaren roep dat ik naar Australië en Nieuw Zeeland wil zodra ik afgestudeerd ben. Dus hier ben ik dan, na ruime tijd sparen ben ik dan daadwerkelijk Down Under en wil ik zoveel mogelijk zien! En dit allemaal met mijn vriendin Romy, hoe leuk en gezellig is dat?!

Het globale plan is om van het zuiden naar het noorden te gaan, dan langs de westkust naar beneden om vervolgens naar de oostkust te gaan. Vanuit Sydney (ligt in het oosten) vliegen we dan ook maar meteen naar Nieuw Zeeland, omdat we er nu toch zijn ;) en van daaruit weer terug naar ons eigen landje! Tussendoor hopen we op verschillende manieren geld te verdienen. Dit kan bij een boer zijn, maar ook in de horeca of zorg. Alles ligt open en niks is zeker en dat maakt het juist zo leuk en spannend!

Vind jij het leuk om mijn reis te volgen? Vul dan je e-mailadres in en je ontvangt een melding als ik weer iets heb geschreven!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Australië, België, China, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Italië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.